در حال بارگزاری...

صفحه اصلی/بلاگ/کلاب هاوس؛ نام کسب وکارتان را فریاد بزنید



کلاب هاوس

کلاب هاوس؛ نام کسب وکارتان را فریاد بزنید

فهرست دسته‌هاشبکه های اجتماعیهیچ دیدگاهی برای کلاب هاوس؛ نام کسب وکارتان را فریاد بزنید ثبت نشده284 بازدید

به دلیل محبوبیت فراوان اپلیکیشن کلاب هاوس (Clubhouse) در دنیای امروز، اکنون دیگر زمان آن فرا رسیده است تا کسب و کار­ها ضمن آشنایی با این اپلیکیشن به این محیط جذاب روی بیاورند.

شرحی بر دلیل اهمیت فراوان کلاب هاوس برای کسب و کار­ها و بازاریابان

کلاب هاوس امکان کسب تجربه ه­ای اجتماعی، بسیار شبیه به یک رویداد مجازی صرفا صوتی، را در مقیاسی گسترده فراهم می­ کند. در حال حاضر تقریبا 1 میلیون نفر کاربر به عضویت کلاب هاوس درآمده اند و در هر لحظه به طور همزمان چند هزار اتاق وجود دارند که افرادی از سرتاسر جهان با علایق و کسب و کار­های گوناگون در آن مشغول گفتگو هستند.

وجه تمایز حرف زدن در قالب این اپلیکیشن در مقایسه با چت روم­های متداول این است که مکالمات به طور زنده اتفاق می­ افتند و هرگز نمی­ توان آن­ ها را ضبط کرد. اگر بازاریاب یا صاحب یک کسب و کار خاص هستید، این اپلیکیشن به مثابه فرصت شگفت انگیزی است که می­ توان از آن به عنوان ابزاری برای معرفی خود، تاسیس برند یا معرفی محصولات، خدمات یا رویداد­ها بهره برد.

از این موقعیت می­ توانید برای به اشتراک گذاشتن داستان برند یا تاریخچه فعالیت­ های آن با دیگران، برقراری ارتباط با مشتریان، دریافت بازخورد از آن­ ها و بازاریابی محصولات یا خدمات تان استفاده کنید.

موارد و نمونه­ های موفقیت آمیز

در اتاق «استارتاپ کلاب»، یک وکیل در حال پاسخ دادن به سوالات حضار بود. پس از مکالمه ه­ای 2 ساعته، او تقریبا با 20 مشتری جدید ارتباط برقرار کرد. علاوه بر این، ماهیت کلاب هاوس به شکلی است که کاملا به ایجاد آگاهی از برند از طریق کمپین­ های تبلیغاتی دهان به دهان (word-of-mouth camapaign) کمک می ­کند. مدیر عامل و رئیس سابق «فوکوس برندز» (Focus Brands) یا همان شرکت مادر (فروشگاه شیرینی و مواد غذایی سینابون)، کت کول، میزبان هفتگی یک اتاق گفتگو برای یاری رساندن به دیگر تاجران و کارآفرینانی است که مایلند راه خود را در دنیای تجارت پیدا کنند. چند هفته پیش او گفت: «سلام اگر کسی قصد خرید از سینابون را دارد، فقط کافی است آدرس محل سکونتش را برای من بفرستد. اندکی بعد از ارسال آدرس، کالای مورد نظر به شما تحویل داده خواهد شد.» به این ترتیب تا دو هفته پس از آن، در هر اتاقی که او در آن حضور داشت، صحبت از سینابون بود.

برند­ها نیز کم کم به حمایت از اتاق­ های موجود در کلاب هاوس تمایل نشان می­ دهند. خمیردندان «بایت» اخیرا اسپانسر اتاقی شده است که بنیانگذاران این شرکت داستان تاسیس آن را با دیگران به اشتراک می­ گذارند. در نهایت تقریبا بیست مشتری جدید برای خمیردندان بایت پیدا شد.

در نهایت می توان بار دیگر یادآور شد که کلاب هاوس با ایجاد فرصت کشف یکدیگر و گرد هم آوردن افراد در یک اتاق، امکان ارتباط با دیگران و به اشتراک گذاری ایده­ های خود در خصوص استخدام، سرمایه گذاری و غیره را به وجود می آورد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *