در حال بارگزاری...

صفحه اصلی/بلاگ/پوستر مفهومی کیت کت



پوستر مفهومی کیت کت

فهرست دسته‌هااخبار تبلیغات, دسته‌بندی نشدههیچ دیدگاهی برای پوستر مفهومی کیت کت ثبت نشده276 بازدید

استراحت کنید، کیت کت بخورید

پوستر مفهومی کیت کت به دلیل طراحی نوآورانه خود بسیاری از کاربران را در رسانه ­های اجتماعی به وجد آورده است. حتی عناصر فعال اجتماعی نیز زبان به تحسین تبلیغات خلاقانه شرکت و استفاده از تجربیات زندگی روزمره افراد در دوران همه گیری کرونا گشوده اند. این در حالی است که شکلات محبوب کیت کت جایگاه ویژه ای در برنامه­ های روزانه افراد دارد.

این آگهی تبلیغاتی با شعار معروف «Have a break, have a KitKat» (استراحت کنید، کیت کت بخورید) ارتباط دارد. آگهی تبلیغاتی فوق توسط استراتژیست برند، سام هنینگ، برای یک چالش مختصر یک دقیقه ای طراحی شده و توسط کیت کت سفارش داده نشده است.

پوستر تقویمی پر از ساعات جلسه در زوم را نشان می­ دهد. در این میان ساعت سه بعد از ظهر خالی مانده است و جای آن دو تکه شکلات کیت کت دیده می­ شوند.

این پوستر ظریف و در عین حال هوشمندانه توجه عده زیادی از کاربران اینترنت از جمله خریداران کیت کت و کاربران زوم را به سوی خود جلب کرده است.

کیت کت در صفحه توییتر خود نوشت: این پوستر به یادتان می­ آورد که باید برای اوغات فراغت خود در برنامه ریزی روزمره وقت بگذارید و در طول روز زمانی را به استراحت اختصاص دهید.

چالش «بریف­ های یک دقیقه ای» (که این پوستر در قالب آن طراحی شد)، از فالوور­هایش دعوت می­ کند تا با استفاده از قدرت خلاقیت خود نشان دهند که اگر به آن­ها فرصتی داده شود، چگونه می ­توانند برای برند­ها پوستر تبلیغاتی طراحی کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *