در حال بارگزاری...

صفحه اصلی/بلاگ/جذب مشتریان وفادار به نایک و آدیداس از طریق تلفن همراه



Nike-Adidas

جذب مشتریان وفادار به نایک و آدیداس از طریق تلفن همراه

فهرست دسته‌هادسته‌بندی نشدههیچ دیدگاهی برای جذب مشتریان وفادار به نایک و آدیداس از طریق تلفن همراه ثبت نشده235 بازدید

طی یک سال اخیر و در دوران کرونا، برندهای نایک و ادیداس حضوری فعال در فضای مجازی داشتند. برای مثال، طی ماه جاری، نایک با انتشار یک فیلم الهام بخش و یک دقیقه ای به نام “سرسخت ترین ورزشکاران” به قدرت مادران ورزشکار پرداخت و خط تولید اختصاصی این بخش را نیز معرفی کرد، این برند برای ایجاد وفاداری طولانی مدت برای این کمپین، با همکاری جین ویک، متخصص ورزشی یک برنامه اختصاصی مادران را طرحی کرده است. این برنامه اختصاصی از قبل تا بعد از تولد نوزادان را با چهار برنامه تلفن همراه پوشش می‌دهد، این روند همراهی با کاربران در برنامه تلفن همراه Nike’s Run Club گرداوری شده است.

وفاداری به برندهای تجاری تقریباً مانند همه موارد دیگر در سال گذشته مختل شده است. حدود سه چهارم مصرف کنندگان در طی همه گیری کرونا رفتارهای خرید جدیدی را امتحان کرده‌اند. در این میان، برنامه‌های تلفن همراه به طور فزاینده‌ای بخش مهم وفاداری به برندها هستند. در نظر داشته باشید که افراد در طی سه ماهه سوم سال گذشته 28 میلیارد دلار برای برنامه‌های تلفن همراه هزینه کرده‌اند ، افزون بر این ها، 40٪ از خریداران بیشتر از تلفن‌های همراه خود برای خرید استفاده می‌کنند زیرا از ورود به فروشگاه ها به دلیل Covid-19 خودداری می‌کنند.

نایک و رقیب آن، آدیداس، الهام بخش روشی جدید، برای چگونگی ایجاد ارتباط مشتری با برندهای خود از طریق تلفن‌های همراه هستند. برای تحمل تعطیلی موقت فروشگاه‌ها در یک سال گذشته، این رقبای کفش ورزشی یک استراتژی پیچیده، لایه لایه و متشکل از فناوری تلفن همراه را با پیشنهادات مشتری مداری ایجاد کرده‌اند تا انگیزه وفاداری به برند را ایجاد کنند.

به ویژه نایک با آمادگی کامل در این همه گیری ظاهر شد و از سالها سرمایه گذاری قابل توجه در بازاریابی آنلاین و تلفن همراه خود بهره مند شد. این شرکت که حدود 1000 فروشگاه دارد و محصولات خود را از طریق صدها زنجیره خرده فروشی دیگر به فروش می رساند و در سه ماهه گذشته شاهد افزایش 84٪ درآمد دیجیتال بود. نایک تا حد زیادی با افزایش خرید کفش‌های کتانی در طی همه گیری مواجه شد.

برای کمک به جریان فروش، این شرکت چندین برنامه دارد که، تعامل تجاری ایجاد می‌کند. به عنوان مثال ، برنامه Nike Run Club دارای ویژگی‌هایی است که کاربران را ترغیب می‌کند تا در طیف وسیعی از چالش‌های ورزشی شرکت کنند. این برنامه همچنین شامل بخشهای خرید است تا کاربران بتوانند وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *