در حال بارگزاری...

صفحه اصلی/بلاگ/کاربران ایرانی در کدام شبکه‌های اجتماعی بیشترین فعالیت را دارند؟



کاربران ایرانی در کدام شبکه‌های اجتماعی بیشترین فعالیت را دارند؟

فهرست دسته‌هاآمار, شبکه های اجتماعیهیچ دیدگاهی برای کاربران ایرانی در کدام شبکه‌های اجتماعی بیشترین فعالیت را دارند؟ ثبت نشده415 بازدید

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، تلگرام و واتساپ پرجمعیت‌ترین پیام‌رسان‌های (شبکه های اجتماعی) در داخل ایران هستند.

ورود کاربران ایرانی به شبکه های اجتماعی با اوراکت، های فایو و سپس با فیس بوک آغاز شد اما در این چند سال اخیر، انواع شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها راه خودشان را به کشورمان باز کرده‌اند. وایبر، لاین، اینستاگرام، واتس اپ، ایمو، توییتر و اسکایپ تنها بخشی از این شبکه‌ها بودند که به طور گسترده توسط کاربران ایرانی مورد استفاده قرار گرفت اما برخی از آن‌ها به دلایل مختلف، بیشتر از بقیه به محبوبیت رسیدند.

واتس اپ با 47700000 نفر کاربر، تلگرام با 47250000 کاربر، اینستاگرام با 44000000 کاربر در رده اول تا سوم قرار دارند و به دنبال آنها سروش پلاس با 2930000 کاربر، لینکدین با 2930000 کاربر، فیسبوک با 2400000 کاربر و همچنین توئیتر با 2000000در رده چهارم تا هفتم شبکه های اجتماعی پر کاربرد میان کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی قرار دارند.

ایمو (imo)، تانگو (Tango) و اسکایپ (Skype) سایر گزینه‌های حاضر در لیست محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران هستند. ایمو و تانگو بیشتر محبوبیت خود را مدیون تماس تصویری هستند اما اکنون تانگو به خاطر قطعی‌های مکرر و کیفیت پایین تصویر، بسیاری از طرفداران خود را از دست داده است و اسکایپ و ایمو جای آن را پر کردند. قابلیت تماس تلفنی تصویری و ارائه ویدیو کنفرانس از راه دور با کیفیت مناسب باعث شد تا ایمو و اسکایپ مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *