در حال بارگزاری...

صفحه اصلی/بلاگ/رفع گرسنگی با یک گاز از بیلبورد مک دونالد



رفع گرسنگی با یک گاز از بیلبورد مک دونالد

فهرست دسته‌هااخبار تبلیغاتهیچ دیدگاهی برای رفع گرسنگی با یک گاز از بیلبورد مک دونالد ثبت نشده344 بازدید

تبلیغات خلاقانه مک دونالد

وقتی با خود فکر می کنید که تبلیغات مواد غذایی دیگر از این که هست بهتر نمی شود، کسی راهی را پیدا می کند که بتوان در دنیای رقابتی امروز گوی سبقت را از بقیه ربود. در ادامه این سوال به ذهن خطور می کند که آیا تبلیغ محصولی که بدون آن نمی توان زیست، فایده ای دارد یا خیر که فعلا از آن می گذریم.

آژانس تبلیغاتی آوانگار: مک دونالد با رونمایی از یک بیلبورد تبلیغاتی خیابانی در خیابان های پاریس اخیرا توجه مردم را به سوی دیزاین آگهی تبلیغاتی غیر متعارف خود جلب کرد.

مک دونالد، این رستوران فست فود زنجیره ای عظیم با وجود آنکه نیازی به متقاعد ساختن مردم به شکلی مفید و موثر برای رجوع به شعبه هایش نیست، با سفارش دیزاین هوشمندانه و نوآورانه یک سری بیلبورد های تبلیغاتی، توجه مردم را به خود جلب کرده است.

سه  لایت باکس خیابانی در سطح شهر پاریس، منقش به تصاویر دو برگر معروف مک دونالد و یک ظرف سیب زمینی سرخ کرده این برند، نصب شده اند. این سه تابلو از جنس همان بیلبورد های مستطیلی همیشگی نیستند که بسیاری از ما به آن ها عادت داریم، بلکه این بار کسی یک گاز از آن ها گرفته است.

افراد با چشمی تیزبین در ادامه متوجه خواهند شد که بیلبورد ها فاقد هر نوع برندینگ هستند. گذشته از آن که سیب زمینی های سرخ کرده یک نوع بسته بندی قرمز و زردی مشخصی دارند که نام مک دونالد را به یاد همه افراد می آورد و دیگر هیچ اشاره ای به اسم مک دونالد نشده است.

با توجه به اهداف این حرکت تبلیغاتی، می توان نتیجه گرفت که صاحب بیلبورد ها می تواند هر رستوران فست فود دیگری نیز باشد. تصاویری از برگر های تازه و سیب زمینی های سرخ کرده مک دونالد را می توان در این بیلبورد ها یافت.

آژانس تبلیغاتی TBWA

آژانس تبلیغاتی TBWA پاریس مسئولیت انجام این اقدام تبلیغاتی را پذیرفته است. مقر اصلی این شرکت در نیویورک است اما در همه جای جهان از جمله پاریس حضور فعالی دارد. هدف از ساخت و نمایش این بیلبورد ها نشان دادن فرهنگ نوآوری و قرار دادن برند ها در قلب فرهنگ پاپ می باشد.

آژانس تبلیغاتی TBWA پاریس از سال ۱۹۸۵ میلادی تاکنون با مک دونالد همکاری می کند. از جمله پروژه های مشترک این آژانس با مک دونالد می توان به کمپین های تبلیغاتی «جعبه ای برای به اشتراک گذاری»، «یک پدر خوب بودن» و «تابستان آمریکایی» اشاره کرد.

حالا، این اولین بار نیست که کسی یک گاز از یک آگهی تبلیغاتی خوشمزه می زند. یک شرکت تولید کننده بستنی، ماست یخ زده و دسر میوه ای به نام «Ben & Jerryʼs» نیز چند وقت پیش موفق به تحقق این ایده در شهر اولکند نیوزلند شده بود. تیمی از یک شرکت سازنده ساعت مچی اسپرت و تجهیزات مختلف به نام «The Phantom Labs» پشت این پروژه بودند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *